lauantai 7. tammikuuta 2017

JOS OLISIN...

Moiii
Niinkun varmaan tiedätte rakastan tehdä postaushaasteita ja kun löysin tämän haasteen en voinut olla tekemättä sitä. Yritän nyt kuitenkaan olla tekemättä pelkästään näitä ja olenkin vähän suunnitellut jo paria muuta omasta mielestäni aika kivaa postausta.
Sitten vielä vähän lisää infoa eli mulla alkaa maanantaina koulu taas ja sen takia voi olla että postauksia tulee vähän harvemmin mutta yritän nyt saada ainakin kerran viikossa postauksen ulos.
Ja nyt varsinaiseen postaukseen. Eli kirjoitan aina esim. Jos olisin urheilulaji, olisin ratsastus koska... Toivottavasti ymmärsitte ainakin jotenkin idean.

Jos olisin eläin, olisin yksisarvinen
vaikkei se nyt ihan oikea eläin ole xd mut yksisarviset 
on parhaita

Jos olisin ruoka, olisin pizza 
koska pizza on aina hyvää <3

Jos olisin juoma, olisin cokis
 koska cokis on parasta!

Jos olisin ratsastusvaruste, olisin tosi lämpimät ratsastuskengät 
koska niitä todella kaipaisi ainakin täällä Helsingissä tällä säällä.

Jos olisin urheilulaji, olisin ratsastus
 Ei välttämättä ollut ihan hirveen yllätyksellinen
vastaus mut ratsastus on elämä

Jos olisin Tv-sarja
Olisin Syke, frendit tai family guy. Kaikki noista
on ehottomasti mun lempisarjoja, enkä osannu 
valita niistä yhtä.

Jos olisin lempi Tv-sarjani hahmo
Olisin sykkeestä Iris, frendeistä Joey ja family guysta Stewe.

Jos olisin talli jossa käyt poni
käyn kahdella tallilla mutta sanon vaikka nyt opalta.
Olisin Huge koska Huge hyppää hyvin ja on koullusakkin ihana
liitävä lihapulla. 

Jos olisin väri
olisin valkoinen 
koska
valkoine sopii kaikkeen ja sitä näkee kaikkialla

Jos olisin numero
olisin 4 
koska se on mun onnenumeroni

Jos olisin herkku
Olisin fazerin sininen
koska se on ihan perus suklaata ja 
ihan sika hyvää

Jos olisin koirarotu
olisin akita 
koska se on ollut ihan pienestä pitäen
mun lempirotu

Jos olisin kukka
olisin orvokki
koska mun toinen nimeni on Orvokki
ja se on mun lempikukka

Jos olisin viikonpäivä
olisin perjantai
koska viikonloppu alkaa silloin
ja mulla on ratsastus

Jos olisin hevosrotu
olisin eestinhevonen 
<3

Ja laitan jossain kohtaa youtubeen ( Laura Matilda ) mun ja Pilvin radan tältä päivältä. Mentiin 70cm ja voitettiin <3

Kiitos kun luit
<3 Matti

3 kommenttia:

  1. Ihana blogi, aloin lukemaan!

    liinaus.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Ihana blogi, aloin lukemaan!

    liinaus.blogspot.com

    VastaaPoista