perjantai 16. kesäkuuta 2017

OMA HEVONEN!

Moiii
En ehtinyt tekemään ESRAsta toista osaa koska otsikostakin voitte päätellä että mulla on ollut aika paljon kaikkea mihin on pitänyt keskittyä.

Tosiaan ajateltiin ostaa hevonen syksyn alussa ja mentiin puoli huvikseen kokeilemaan ratsastuksenopettajan 5-v projekti ruunaa. Ja voin sanoa että oli kyllä aika rakkautta ensi silmäyksellä. Baldo siirtyi meidän omistukseen sitten 3.6.2017 -> ja en vois olla onnellisempi! Ei mulla oo kylläkään vieläkään oikeen mennyt käsitykseen se että mulla on oma hevonen. Jotenkin aina on oma hevonen ollut sellainen unelma joka totetuu ehkä joskus kymmenen vuoden päästä ja nyt se onkin tässä! Eikä me missään tapauksessa etitty mitään viis vuotiasta projektia joka on vähän vielä jäljessä ikäisistään.Mutta heti kun istuin Baldon selkään tiesin että se on menoa nyt. Tottakai olisi ollut helpompi ostaa joku "valmis" hevonen jossa olisi tottakai ollut omat ongelmansa myös mutta mä oon valmis panostamaan Baldoon täysillä ja oon ihan varma että siitä tulee vielä aivan super hieno! B on kehittynyt tosi nopeasti siitä kun se on tullut Suomeen (Tuli siis Saksasta pari kuukautta sitten) ja tällä hetkellä meillä on tavoitteen joku ihan pikkuluokka Tuomarinkylässä kesän lopussa olevissa kisoissa. Sitä ennen me kummatkin ehditään varmasti kehittyä avan järjettömästi.

Ja mulle ei nyt tarvitse tulla kertomaan kuinka nuori hevonen ei sovi ensihevoseksi, ja pilaan sen koska en ole tarpeeksi kokenut yms.
Meillä on tosi hyvä valmennustuki ja muutenkin tukipiiri ihan kokoajan tallilla. Lisäksi sitä läpiratsastetaan viikoittain joten en todellakaan yksin ole Baldon kanssa.

Tämä blogi alkaakin varmaan sitten pyörimään aika paljon Baldon ympärillä joten jos kiinnostaa seurata meidän yhteistä matkaa niin päivittelen sitä tänne <3


2 kommenttia: