sunnuntai 30. syyskuuta 2018

Päivittelyä kuukausi sitten

Minkään postauksen aloittaminen ei ole kestänyt näin pitkään kuin tämän.
En tiedä mistä pitäisi aloittaa ja mitä pitäisi ylipäänsä kertoa. Tosiaan tässä on tapahtunut nyt aika paljon kaikkea niin Baldon ja hevostelun saralla kun muussakin elämässä.  
Tästä postauksesta ehkä tekee erityisen hankalan se että en tiedä mistä jutuista olen itse vielä valmis kertomaan ja mistä en. Kuitenkin moni varsinkin mun instagramin puolella on huomannut että olen hiljentynyt aika paljon siellä. Postaustahti melkein joka päiväisestä kuvasta on vaihtunut yhteen kuvaan kahden viikon aikana. Pahoittelut siitä mutta just nyt some on ollut vähiten mun mielessä.

Mulla alkoi 9.luokka muutama viikko sitten ja koulu vie nyt paljon enemmän aikaa kuin olisin uskonut. Tai ainakin sen pitäsi viedä, en kyllä voi väittää että aina käyttäisin siihen ihan niin pitkään aikaa kun olisi ehkä tarve. Olen kuitenkin yrittänyt ottaa itseäni niskasta kiinni ja panostaa kouluun koska heitin viime vuoden aikalailla läskiksi ja nyt siitä sitten saa kärsiä. Ihan omaa mokaa siis.

Baldolla loppui just tänään kahden viikon saikku. Ollaan päästy hölkkäilemään tällä viikolla ja tänään otettiin ekat laukat ja vauhtia kyllä löytyi, mutta onkos se ihmekkään. Mentiin siis aika reipasta tahtia mutta ei mulla ollut sydäntä alkaa Baldoa hirveesti hidastelemaan kun se oli niin onnellinen. Ravissa kuitenkin työskenneltiin ihan kunnolla ja lopussa B oli tosi kiva! Kokeiltiin kanssa yhtä satulaa joka meillä on testissä ja huomasi heti mikä ero on ratsastaa oikeesti hyvällä satulalla. Baldokin tais tykätä satulasta koska se käytti selkää alusta asti paljon paremmin kuin aikaisemmin. En tiedä onko tää edes mahdollista mutta tuntu että sen askel kanssa piteni vielä entisestäään.

Järkättiin myös Iidan kanssa reissu Pykikseen ens viikonlopuks, jota otan oikeesti ihan sikana! Näkee Iidaakin "pikästä" aikaa ja Mapee ja kaikkii muita ihania tyyppejä ja heppoja sieltä. Ens viikko siis treentaan ihan täysillä torstaihin asti ja sitten mä lähden Pykiksee ja B saa vähän rennomman viikonlopun. Yritän Pykiksestä kans kirjoittaa jotain postausta vielä erikseen ja vastailla eniten kysytyihin kysymyksiin siihen liittyen.

Tän postauksen julkaiseminen vain venyi ja venyi, tämän kirjoittamisesta on kulunut jo kuuakausi ja moni asia on muuttunut.


Kiitos kun luit!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti