tiistai 20. syyskuuta 2016

MINÄ #3

Moiii
Teen nyt mulle uuden esittelyn, koska harva varmaan on lukenut sitä ekaa ja mun elämä on muuttunut jonkun verran siitä.
Alotetaan vaikka sillä että mun oikee nimi on Matilda mutta mua kutsutaan Matiks ja postausten loppuun yleensä kirjotankin Matti. Oon 13 vuotias ja asun Helsingissä.
  Ratsastuksen lisäks harrastan tanssii ja oon tanssiluokalla. Harrastan tanssii StepUpilla ja lajina on commercial. Ratsastusta taas harrastan Tuomarinkylän ratsastusopistolla ja siellä asuu myös mun hoitoponi Sakke. Kirjotan mun ratsastustunnit tuntikalenteriin ja yritän kirjottaa niistä kaikista postauksen.
 Sitte mun perheeseen. Eli mun perheeseen kuuluu 2 isoveljee, isä, äiti ja koira. Muista mun perheenjäsenistä en kerro sen tarkempaa mutta teen esittelyn Villalle sen omalle sivulle.
 Tossa nyt oikeestaan varmaan oli noi tärkeimmät jutut :)

Kiitos kun luit
<3 Matti

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti