perjantai 16. syyskuuta 2016

OLEN PALANNUT #2

Moiii
Tosiaan mulla oli tossa suht pitkä tauko kun ei mulla oikeen ollu mitään muuta kun kännykkä, millä kirjoitaa postauksia ja kännykällä oli aika inhottava yrittää lisäillä kuvia yms. joten päätin että jatkan blogin pitämistä vasta kun saan koneen.
Tänään tää kone nyt sitten tuli ja heti ekana tietenkin kiisin kirjoittamaan uutta postausta. Ajattelin nyt tässä vähän inffota tulevista ja menneistä jutusita yms.
Aloitetaan vaikka sillä että en kirjota noita Pykis päiviä loppuun, koska leiristä on jo kuitenkin sen verran aikaa etten muista kaikkia juttuja enää niin hyvn ja nyt postauksia on tulossa niin paljon että tää menis aika sekaisin jos joka väliin laittaisin jonkun Pykis postauksen. Eiköhän se riitä että sanon leiri oli aivan paras ja kirjotan sitten ehkä ens vuonna koko leirin tänne. ;)
Alan nyt päivittämään tota tuntikalenteria aktiivisemmin ja yritän tehdä postauksen jokaisesta ratsastustunnista. Tällä hetkellä niihin saattaa kuitenkin tulla jotain ihan muita (yllä oleva kuva on hyvä esimerkki) kuvia kun heppakuvia, koska mulla on vielä pieniä ongelmia tässä kuvien siirtelyssä mutta alkaa varmaan sujumaan paremmin kun opin käyttämään tätä konetta, hetki siis näin vähän sähläten. :)
Teen varmaan tässä lähiaikoina myös uuden esittelypostauksen itsestäni koska viime esittelystä moni asia on muttunut.
Ja joka tiistai tulee joku muu kun heppapostaus ja muuten heppapostauksia ainakin kolme kertaa viikossa ;)
Eipä mulla tässä varmaan muuta tärkeetä ollutkaa joten...

Kiitos kun luit
<3 Matti
Oikea nimi on siis Matilda, kutsumanimi Matti koska lyhyempi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti